カジハラ, ヨシオ
梶原, 禎夫(1933-)
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
場所 | 愛媛県 |
一般注記 | 長崎大・経済・助教授 『需要流動化と企業行動』 著書「不況下における消費者行動」(1976,長崎大学東南アジア研究所) Changing pattern of consumer behaviour and marketing in Japan, 1990: prelim. p. (Yoshio Kajihara, prof. of Marketing at Nagasaki University) |
生没年等 | 1933 |
から見よ参照 | Kajihara, Yoshio Kazihara, Yosio |
コード類 | 典拠ID=AU00015322 NCID=DA00631384 |
1 | マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本 / 梶原禎夫著 東京 : 財務省印刷局 , 2003.3 |
2 | 情報化・価格競争とマーケティングの再編成 / 梶原禎夫著 東京 : 財務省印刷局 , 2001.3 |
3 | Changing pattern of consumer behaviour and marketing in Japan / [Yoshio Kajihara] Nagasaki : Policy Research Project on Internationalization of Japanese Economy, Nagasaki University, Faculty of Economics , 1990 |
4 | The Characteristics of consumer behavior and marketing in Japan / Research Project on Developing Teaching Methods in University Course, Faculty of Economics, Nagasaki University Tokyo, Japan : Printing Bureau Ministry of Finance , 1986 |
5 | 自主的消費者行動とマーケティング / 梶原禎夫著 長崎 : 長崎大学東南アジア研究所 , 1978.3 |
6 | 不況下における消費者行動 : 消費需要の性格変化 / 梶原禎夫著 長崎 : 長崎大学東南アジア研究所 , 1976.2 |
7 | 需要流動化と企業行動 / 梶原禎夫著 京都 : ミネルヴァ書房 , 1974 |