Gardner, David Morgan, 1936-
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Consumerism ... 1976 Paul D. Converse Symposium (11th : 1981 : University of Illinois at Urbana-Champaign). Proceedings ... 1982: CIP t.p. (David M. Gardner) Strategic marketing and management, c1984: CIP t.p. (David Gardner) CIP galley (D.M. Gardner) |
生没年等 | 1936 |
から見よ参照 | Gardner, David M. (David Morgan), 1936- Gardner, David, 1936- Gardner, D. M. (David Morgan), 1936- |
コード類 | 典拠ID=AU00049489 NCID=DA02884824 |
1 | マーケティング理論への挑戦 / J・N・シェス, D・M・ガードナー, D・E・ギャレット著 ; 流通科学研究会訳 東京 : 東洋経済新報社 , 1991.10 |
2 | Strategic marketing and management / edited by Howard Thomas and David Gardner Chichester [West Sussex] ; New York : Wiley , c1985 |
3 | Consumerism, a new force in society / edited by Mary Gardiner Jones, David M. Gardner Lexington, Mass. : Lexington Books , c1976 |