Opresnik, Marc O. (Marc Oliver), 1969-

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一般注記 The hidden rules of successful negotiation and communication, 2014: title page (Marc O. Opresnik) title page verso (Marc O. Opresnik, Luebeck University of Applied Sciences, Luebeck, Germany) page 133 (Dr. Marc Oliver Opresnik studied business economics from 1989 to 1996 at the University of Hamburg specializing in Marketing, Human Resource Management and Business English. SInce January 2013 Dr. Opresnik is a professor of marketing and a member of the Board of Directors at SGMI management Institute St. Gallen.)
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SRC:Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, with Marc Oliver Opresnik(Pearson, c2018)
生没年等 1969-
から見よ参照 Opresnik, Marc Oliver, 1969-
コード類 典拠ID=AU20050582  NCID=DA18951115
1 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, マーク・オリバー・オプレスニク著 ; アーヴィン香苗 [ほか] 訳 東京 : 丸善出版 , 2022.1