このページのリンク

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij

データ種別 図書
出版者 Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications
出版年 c2004
本文言語 英語
大きさ xiv, 345 p. : ill. ; 26 cm

所蔵情報を非表示

開架閲覧室(3階) : pbk G 1.7||06242||291195 0002911957
0761926690 2004 学生図書

書誌詳細を非表示

内容注記 Global consumers in a global village?
Values and culture
Convergence and divergence in consumer behavior
The consumer
Social processes
Mental processes
Consumer behavior domains
Applications to global marketing and advertising
一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目  *Mooij, Marieke K. de, 1943-
件 名 LCSH:Consumer behavior -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
LCSH:Consumers -- Psychology  全ての件名で検索
LCSH:Marketing
分 類 LCC:HF5415.32
DC21:658.8/342
書誌ID BB10224263
ISBN 0761926682
NCID BA64787944

 類似資料