Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 345 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
開架閲覧室(3階) | : pbk | G 1.7||06242||291195 | 0002911957 |
|
0761926690 | 2004 | 学生図書 |
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | Global consumers in a global village? Values and culture Convergence and divergence in consumer behavior The consumer Social processes Mental processes Consumer behavior domains Applications to global marketing and advertising |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Mooij, Marieke K. de, 1943- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Consumers -- Psychology 全ての件名で検索 LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC21:658.8/342 |
書誌ID | BB10224263 |
ISBN | 0761926682 |
NCID | BA64787944 |