Consuming books : the marketing and consumption of literature / edited by Stephen Brown
(Routledge interpretive marketing research series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York, NY : Routledge |
出版年 | 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 218 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | : pbk | S 11.3||00371||326265 | 0003262650 |
|
0415487919 | 2006 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Brown, Stephen, 1955- |
件 名 | LCSH:Books -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Booksellers and bookselling LCSH:Book industries and trade LCSH:Literature publishing LCSH:Books and reading LCSH:Authorship |
分 類 | LCC:Z278 DC22:002/.068/8 |
書誌ID | BB10262319 |
ISBN | 0415367670 |
NCID | BA7691233X |