Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / Marieke de Mooij
データ種別 | 図書 |
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版 | 5th ed |
出版者 | Los Angeles : SAGE |
出版年 | c2019 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 488 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) | : pbk | G 1.7||05796||357299 | 0003572994 |
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9781544318141 | 2019 | 学生図書 |
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一般注記 | "First edition published 1997. Second edition published 2005, Third edition published 2009, Four edition published 2013, This fifth edition published 2019"--T.p. verso Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Mooij, Marieke K. de, 1943- |
件 名 | LCSH:Target marketing -- Cross-cultural studies
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LCSH:Advertising -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Consumer behavior -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:658.802 |
書誌ID | BB10289865 |
ISBN | 9781544318141 |
NCID | BB27184040 |