このページのリンク

Market research in practice : an introduction to gaining greater market insight / Paul Hague

データ種別 図書
4th ed
出版者 London : Kogan Page
出版年 2022
本文言語 英語
大きさ xvi, 372 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫(1階) : paperback S 1.7||06650||379155 0003791556
9781398602823 2022 研究図書

書誌詳細を非表示

一般注記 3rd edition published 2016
Includes bibliographical references (p. [349]-365) and index
著者標目  *Hague, Paul
件 名 LCSH:Marketing research
CSHF:Marketing -- Recherche  全ての件名で検索
FREE:Marketing research. fast (OCoLC)fst01010284
FREE:Marketing nbdbt
FREE:Matktonderzoek nbdbt
分 類 LCC:HF5415.2
DC23:658.83
書誌ID BB10312973
ISBN 9781398602823
NCID BC14874280

 類似資料