Marketing decision making : a model building approach / Philip Kotler
(Holt, Rinehart and Winston marketing series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | Holt-Saunders International ed |
出版者 | London : Holt, Rinehart and Winston |
出版年 | 1974, c1971 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 720 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.7||04482||105343 | 0031053432 |
|
0039101517 | 1980 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Originally published, 1971 First printed in UK in 1974 (this ed.) Includes index |
---|---|
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | PRECIS:Marketing. Decision making. Mathematical models LCSH:Marketing -- Mathematical models 全ての件名で検索 LCSH:Marketing management -- Decision making 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8/02 |
書誌ID | OL00104229 |
ISBN | 0039101517 |
NCID | BA61038929 |