Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 6th ed |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 692, [48] p. : col. ill. ; 29 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||04257||206075 | 0002060752 |
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0130980390 | 1994 | 学生図書 |
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一般注記 | Prentice-Hall international editions Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | NDC7:675.2 LCC:HF5415 DC19:658.8 |
書誌ID | OL10002000 |
ISBN | 0130980390 |
NCID | BA23406904 |