Marketing management : analysis, planning, implementation and control / Philip Kotler
(The Prentice-Hall international series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 9th ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J : Prentice Hall [International], c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1 v. (various pagings) : ill. (chiefly col.), maps ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | : case | S 1.7||04297||252332 | 0002523329 |
|
0132435101 | 1997 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Previous ed.: 1994 Includes index |
---|---|
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | DC20:658.8 |
書誌ID | OL10009715 |
ISBN | 0132613638 |
NCID | BA28898511 |