Pathologizing practices : the impact of deficit thinking on education / Carolyn M. Shields, Russell Bishop, Andre Elias Mazawi
(Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; v. 268)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : P. Lang |
出版年 | c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 183 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 11.1||00926||290242 | 0002902427 |
|
|
2005 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [163]-176) and index |
---|---|
著者標目 | *Shields, Carolyn M. Bishop, Russell, 1950- Mazawi, André Elias |
件 名 | LCSH:Indigenous children -- Education -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Discrimination in education -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Educational equalization -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC3719 DC22:371.829 |
書誌ID | BB10223403 |
ISBN | 0820469386 |
NCID | BA75618654 |