Problems in marketing / [compiled by] E. Raymond Corey, Christopher H. Lovelock, Scott Ward
(McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 6th ed |
出版者 | New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1981 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 810 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.1||00925||076274 | 003076274X |
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0070131414 | 1981 | 学生図書 |
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一般注記 | "Case materials of the Harvard Graduate School of Business Administration." Includes bibliographical references International student edition |
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著者標目 | Corey, E. Raymond Lovelock, Christopher H. Ward, Scott, 1942- Harvard University. Graduate School of Business Administration |
件 名 | LCSH:Marketing -- Case studies
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分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8/00722 |
書誌ID | OL00001692 |
ISBN | 0070131414 |
NCID | BA10411901 |