New ideas for successful marketing : proceedings of the 1966 world congress, June 13-15, The Palmer House, Chicago, Illinois / edited by John S. Wright and Jac L. Goldstucker
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1966 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxii, 786, S-169 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00583||045139 | 0030451396 |
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1966 | 研究図書 |
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一般注記 | Last section has subtitle: Defense space supplement Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *American Marketing Association Wright, John Sherman, 1920- Goldstucker, Jac L. |
件 名 | LCSH:Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | OL00046287 |
NCID | BA18245125 |