Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries / Jean Jacques Lambin
(Contributions to economic analysis ; 94)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Amsterdam : North-Holland Pub. Co. |
出版者 | New York : American Elsevier Pub. Co. |
出版年 | 1976 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 312 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00722||063282 | 003063282X |
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1976 | 研究図書 |
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一般注記 | Bibliography: p. [290]-308 Includes index |
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著者標目 | *Lambin, Jean-Jacques |
件 名 | LCSH:Advertising -- Europe -- Mathematical models
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LCSH:Oligopolies -- Europe -- Mathematical models 全ての件名で検索 LCSH:Competition -- Europe -- Mathematical models 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.1/094 |
書誌ID | OL00063659 |
ISBN | 0720432006 |
NCID | BA03543301 |