このページのリンク

Changing pattern of consumer behaviour and marketing in Japan / [Yoshio Kajihara]

データ種別 図書
出版者 Nagasaki : Policy Research Project on Internationalization of Japanese Economy, Nagasaki University, Faculty of Economics
出版年 1990
本文言語 英語
大きさ 262 p. ; 21 cm

所蔵情報を非表示

書庫(1階)
S 1.8||00112||219042 0002190427

1990 研究図書

書誌詳細を非表示

一般注記 First ed. appeared in 1985 under the title: The characteristics of consumer behaviour and marketing in Japan; section 2 and appendix added
著者標目  *梶原, 禎夫(1933-) <カジハラ, ヨシオ>
 長崎大学経済学部国際化政策研究プロジェクト <ナガサキ ダイガク ケイザイガクブ コクサイカ セイサク ケンキュウ プロジェクト>
件 名 LCSH:Marketing -- Japan  全ての件名で検索
分 類 NDLC:DH411
LCC:HF5415
NDC8:675.021
書誌ID OL10004742
NCID BA14264037

 類似資料