Changing pattern of consumer behaviour and marketing in Japan / [Yoshio Kajihara]
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Nagasaki : Policy Research Project on Internationalization of Japanese Economy, Nagasaki University, Faculty of Economics |
出版年 | 1990 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 262 p. ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.8||00112||219042 | 0002190427 |
|
|
1990 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | First ed. appeared in 1985 under the title: The characteristics of consumer behaviour and marketing in Japan; section 2 and appendix added |
---|---|
著者標目 | *梶原, 禎夫(1933-) <カジハラ, ヨシオ> 長崎大学経済学部国際化政策研究プロジェクト <ナガサキ ダイガク ケイザイガクブ コクサイカ セイサク ケンキュウ プロジェクト> |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | NDLC:DH411 LCC:HF5415 NDC8:675.021 |
書誌ID | OL10004742 |
NCID | BA14264037 |