Japanese consumer dynamics / edited by Parissa Haghirian
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke, Hampshire, UK : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 244 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) | : hardback | G 1.7||06357||319597 | 000319597X |
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9780230242869 | 2011 | 学生図書 |
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内容注記 | The historical development of Japanese consumerism / Parissa Haghirian Japanese consumer behaviour / Parissa Haghirian and Aaron Toussaint Consumer rights in Japan / Luke Nottage Elderly consumers in Japan : the most mature 'silver market' worldwide / Emmanuel J. Chéron The single market / Kristie Collins Indulging in luxury? Japan's 'new rich' consumers / Parissa Haghirian Male order : resonating with today's young male Japanese consumers / Aaron Toussaint Otaku consumers / Patrick W. Galbraith Beyond Sushi and Tempura : an overview of the Japanese food market / Stephanie Assmann Fashion, self, postmodern consumer culture and sex and the city / Aiko Yoshioka Mobile consumers and consumption in Japan / Benjamin Hentschel |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Haghirian, Parissa, 1970- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- Japan
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分 類 | DC22:658.8340952 |
書誌ID | BB10255840 |
ISBN | 9780230242869 |
NCID | BB04212602 |