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Markets and the arts of attachment / edited by Franck Cochoy, Joe Deville and Liz McFall
(Culture, economy and the social)

データ種別 図書
出版者 Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge
出版年 2017
本文言語 英語
大きさ x, 200 p. : ill. ; 25 cm

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書庫(1階) : hbk S 1.7||06552||357372 0003573729
9781138904293 2017 研究図書

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一般注記 Includes bibliographical references and index
"First published 2017"--T.p. verso
著者標目  Cochoy, Franck
Deville, Joe
McFall, Liz
件 名 LCSH:Marketing -- Psychological aspects  全ての件名で検索
LCSH:Consumer behavior
LCSH:Consumption (Economics) -- Social aspects  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415
DC23:658.8/342
書誌ID BB10290701
ISBN 9781138904293
NCID BB2722176X

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