Bloom, Paul N.
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His Advertising, competition, and public policy, 1976 Kotler, P. Marketing prof. services, c1984: CIP t.p. (Paul N. Bloom) data sheet (b. 4/2/47) College of Business and Management, Univ. of Maryland |
コード類 | 典拠ID=AU00032273 NCID=DA01422914 |
1 | コトラーのプロフェショナル・サービス・マーケティング / フィリップ・コトラー, トーマス・ヘイズ, ポール・ブルーム著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.12 |
2 | Advances in marketing and public policy : a research annual / editor, Paul N. Bloom v. 1,v. 2. - Greenwich, Conn. : JAI Press , c1987- |
3 | Marketing professional services / Philip Kotler, Paul N. Bloom Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall , c1984 |
4 | Advertising, competition, and public policy : a simulation study / Paul N. Bloom Cambridge, Mass. : Ballinger Pub. Co. , c1976 |