Bloom, Paul N.

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著者の属性 個人
一般注記 His Advertising, competition, and public policy, 1976
Kotler, P. Marketing prof. services, c1984: CIP t.p. (Paul N. Bloom) data sheet (b. 4/2/47)
College of Business and Management, Univ. of Maryland
コード類 典拠ID=AU00032273  NCID=DA01422914
1 コトラーのプロフェショナル・サービス・マーケティング / フィリップ・コトラー, トーマス・ヘイズ, ポール・ブルーム著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.12
2 Advances in marketing and public policy : a research annual / editor, Paul N. Bloom v. 1,v. 2. - Greenwich, Conn. : JAI Press , c1987-
3 Marketing professional services / Philip Kotler, Paul N. Bloom Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall , c1984
4 Advertising, competition, and public policy : a simulation study / Paul N. Bloom Cambridge, Mass. : Ballinger Pub. Co. , c1976