Quelch, John A., 1951-

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Farris, P.W. Advertising & promotion management, c1983 (a.e.) CIP t.p. (John A. Quelch)
Fenwick, I. Consumer behavior for marketing managers, c1984: CIP t.p. (John A. Quelch) data sheet (b. 8/8/51)
Debruicker, F.S. Cases in consumer behavior, 2nd ed., c1986: t.p.(John A. Quelch), Harvard univ.
His Sales promotion management, 1989: t.p. (John A. Quelch)
生没年等 1951
コード類 典拠ID=AU00040908  NCID=DA02043999
1 統合ECマーケティング戦略 : 新巨大市場の攻略法 / ジョン・A・クウェルチ他編 ; 青井倫一[ほか]訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1992.3
2 Global marketing management : cases and readings / [edited by] Robert D. Buzzell, John A. Quelch, Christopher A. Bartlett 2nd ed. - Reading, Mass. : Addison-Wesley , c1992