1 |
ウォートンスクールの次世代テクノロジー・マネジメント / ジョージ・デイ, ポール・シューメーカー編 ; 小林陽太郎監訳 ; 黒田康史[ほか]訳
東京 : 東洋経済新報社 , 2002.1
|
2 |
Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day
: cloth. - 7th ed. - New York : Wiley , c2001
|
3 |
ウォートンスクールのダイナミック競争戦略 / ジョージ・デイ, デイビッド・レイブシュタイン編 ; 黒田康史 [ほか] 訳
東京 : 東洋経済新報社 , 1999.10
|
4 |
Essentials of marketing research / V. Kumar, David A. Aaker, George S. Day
: cloth. - New York : J. Wiley & Sons , 1999
|
5 |
Marketing research / David A. Aaker, George S. Day
: pbk. - 4th ed. - New York : Wiley , c1990
|
6 |
Market driven strategy : processes for creating value / George S. Day
New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1990
|
7 |
Analysis for strategic market decisions / George S. Day
: pbk. - St. Paul : West Pub. , c1986
|
8 |
コンシューマリズム : 消費者の利益のために / デビッド・A.アーカー,ジョージ・S.デー編 ; 谷原修身, 今尾雅博, 中村勝久共訳
東京 : 千倉書房 , 1984.10
|
9 |
Strategic market planning : the pursuit of competitive advantage / George S. Day
pbk.. - St. Paul : West Pub. Co. , c1984
|
10 |
マーケティング・リサーチ : 企業と公組織の意思決定 / D. A. アーカー, G. S. デイ著 ; 石井淳蔵, 野中郁次郎訳
東京 : 白桃書房 , 1981.6
|
11 |
Marketing research : private and public sector decisions / David A. Aaker, George S. Day
pbk.. - New York : Wiley , c1980
|
12 |
Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker & George S. Day
: pbk. - 3d ed. - New York : Free Press , c1978
|
13 |
Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day
hbk,: pbk.. - New York : Free Press , c1971
|