Day, George S.

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Author's Buyer attitudes ... 1970
His The interface of marketing and strategy, c1990: CIP data
から見よ参照 Day, George
デイ, G.S.
デイ, ジョージ S.
コード類 典拠ID=AU00006561  NCID=DA00385903
1 ウォートンスクールの次世代テクノロジー・マネジメント / ジョージ・デイ, ポール・シューメーカー編 ; 小林陽太郎監訳 ; 黒田康史[ほか]訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2002.1
2 Marketing research / David A. Aaker, V. Kumar, George S. Day : cloth. - 7th ed. - New York : Wiley , c2001
3 ウォートンスクールのダイナミック競争戦略 / ジョージ・デイ, デイビッド・レイブシュタイン編 ; 黒田康史 [ほか] 訳 東京 : 東洋経済新報社 , 1999.10
4 Essentials of marketing research / V. Kumar, David A. Aaker, George S. Day : cloth. - New York : J. Wiley & Sons , 1999
5 Marketing research / David A. Aaker, George S. Day : pbk. - 4th ed. - New York : Wiley , c1990
6 Market driven strategy : processes for creating value / George S. Day New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1990
7 Analysis for strategic market decisions / George S. Day : pbk. - St. Paul : West Pub. , c1986
8 コンシューマリズム : 消費者の利益のために / デビッド・A.アーカー,ジョージ・S.デー編 ; 谷原修身, 今尾雅博, 中村勝久共訳 東京 : 千倉書房 , 1984.10
9 Strategic market planning : the pursuit of competitive advantage / George S. Day pbk.. - St. Paul : West Pub. Co. , c1984
10 マーケティング・リサーチ : 企業と公組織の意思決定 / D. A. アーカー, G. S. デイ著 ; 石井淳蔵, 野中郁次郎訳 東京 : 白桃書房 , 1981.6
11 Marketing research : private and public sector decisions / David A. Aaker, George S. Day pbk.. - New York : Wiley , c1980
12 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker & George S. Day : pbk. - 3d ed. - New York : Free Press , c1978
13 Consumerism : search for the consumer interest / edited by David A. Aaker and George S. Day hbk,: pbk.. - New York : Free Press , c1971