Schmalensee, Richard, 1944-
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | His The economics of advertising, 1972 b. 2/16/44 His Perceptual maps and the optimal location of new products, 1986: t.p. (Richard Schmalensee, Sloan School of Management, MIT) |
生没年等 | 1944 |
コード類 | 典拠ID=AU00031549 NCID=DA01383299 |
1 | 最新プラットフォーム戦略 : マッチメイカー / デヴィッド・S・エヴァンス, リチャード・シュマレンジー著 ; 平野敦士カール訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2018.5 |
2 | Handbook of industrial organization / edited by Richard Schmalensee and Robert D. Willig : set - v. 3. - Amsterdam ; Tokyo : North-Holland. - New York, N.Y., U.S.A. : Sole distributors for the U.S.A. and Canada, Elsevier Science , 1989-2007 |
3 | Economics / Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Richard Schmalensee 2nd ed. - New York : McGraw-Hill , c1988 |
4 | マクロ経済モデル : 経済の予測・政策シミュレーションの入門 / E・クー, R・シュマレンシー共著 ; 浜田文雅訳 東京 : マグロウヒル好学社 , 1975.7 |
5 | An introduction to applied macroeconomics / [by] Edwin Kuh and Richard L. Schmalensee Amsterdam : North-Holland Pub. Co. - New York : American Elsevier , 1973 |
6 | Applied microeconomics : problems in estimation, forecasting, and decision-making / Richard Schmalensee San Francisco : Holden-Day , c1973 |
7 | The economics of advertising / Richard Schmalensee Amsterdam : North-Holland Pub. Co. , 1972 |