Ehrenberg, A. S. C.
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His Consumer behaviour, 1971 Prof. Marketing, London Graduate School of Business Studies Repeat-buying, 1988: UK MARC, AL:Ehrenberg, A. S. C. (...Andrew Samuel Christopher...), 1926- Barwise, Patrick. Television and its audience, 1988 (Andrew Ehrenberg) |
生没年等 | 1926 |
から見よ参照 | Ehrenberg, A. S. C. (Andrew Samuel Christopher), 1926- Ehrenberg, Andrew エーレンバーグ, A.<エーレンバーグ, A> |
コード類 | 典拠ID=AU00036145 NCID=DA01691858 |
1 | テレビ視聴の構造 : 多メディア時代の「受け手」像 / P.バ-ワイズ, A.エ-レンバ-グ[著] ; 田中義久, 伊藤守, 小林直毅訳 東京 : 法政大学出版局 , 1991.5 |
2 | Consumer behaviour : selected readings / edited by A.S.C. Ehrenberg and F.G. Pyatt [Harmondsworth, England] : Penguin Books , [1971] |