Gummesson, Evert, 1936-
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His Resultatinriktad marknadsföring, 1984: t.p. (Evert Gummesson) LC data base, 7/23/85 (hdg.: Gummesson, Evert, 1936- ) |
生没年等 | 1936- |
コード類 | 典拠ID=AU00053740 NCID=DA03337849 |
1 | Case theory in business and management : reinventing case study research / Evert Gummesson : pbk. - Los Angeles : SAGE , 2017 |
2 | リレーションシップ・マーケティング : ビジネスの発想を変える30の関係性 / E.グメソン著 ; 若林靖永 [ほか] 訳 東京 : 中央経済社 , 2007.12 |
3 | Total relationship marketing / Evert Gummesson 2nd ed. - Oxford ; Tokyo : Butterworth-Heinemann , 2002 |
4 | Qualitative methods in management research / Evert Gummesson pbk.. - Newbury Park, Calif. : Sage , c1991 |