Oxford, Rebecca L.
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Her Demographic projections of non-English-language-background and limited-English-proficient persons in the United States to the Year 2000 by State, Age, and Language Group, 1984: t.p. (Rebecca Oxford-Carpenter) cover (Nat. Clearinghouse for Bilingual Education) Final report : evaluation of the Kenya Radio Language Arts Project, 1986- : v. 1, t.p. (Rebecca L. Oxford) Simulation, gaming, and language learning, c1990: CIP t.p. (Rebecca Oxford) data sheet, etc. (b. 12-6-46; Coll. of Education, University of Alabama) |
から見よ参照 | Carpenter, Rebecca Oxford- Oxford-Carpenter, Rebecca オックスフォード, レベッカ・L オクスフォード, レベッカ・L |
コード類 | 典拠ID=AU00061011 NCID=DA04185145 |
1 | タペストリー・リーディング : 方略で学ぶ新型リーディングへのアプローチ / Rebecca L.Oxford著 ; 竹内理, 池田真生子, 西川邦子編著 Japan edition. - 東京 : 松柏社 , 2002.4 |
2 | 言語学習ストラテジー : 外国語教師が知っておかなければならないこと / レベッカ L. オックスフォード著 ; 宍戸通庸, 伴紀子訳 東京 : 凡人社 , 1994.5 |
3 | Language learning strategies : what every teacher should know / Rebecca L. Oxford New York : Newbury House Publisher , c1990 |
4 | Simulation, gaming, and language learning / edited by David Crookall and Rebecca L. Oxford New York : Newbury House Publishers , c1990 |