Young, James Webb, (1886-1973)

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 His How to become an advertising man, c1979: t.p. (James Webb Young)
LC data base, 4/2/85 (hdg.: Young, James Webb, 1886- )
EDSRC:A technique for producing ideas / by James Webb Young(アイビーシーパブリッシング, 2005.8)
生没年等 1886-1973
コード類 典拠ID=AU00064803  NCID=DA04671857
1 A technique for producing ideas / by James Webb Young 東京 : アイビーシーパブリッシング , 2005.8
2 アイデアのつくり方 / ジェームス・W・ヤング[著] ; 今井茂雄訳 東京 : TBSブリタニカ , 1988.4
3 America: miracle at work : the best public interest advertising of 1952 based on the first annual saturday review awards for distinguished advertising in the public interest / edited by William D. Patterson ; introduction by James Webb Young ; foreword by J.R. Cominsky New York : Prentice-Hall , 1953