Peppers, Don
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His The 1 to 1 future, 1993: CIP t.p. (Don Peppers) colophon (an idependent marketing consultant, lives in Weston, Conn.) U.S. copyright file, Oct. 4, 2010 (Peppers, Don, 1950- ) SRC:The one to one future : building relationships one customer at a time / Don Peppers and Martha Rogers(Currency Doubleday, 1993) EDSRC:ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャーズ著 ; ベルシステム24訳(ダイヤモンド社, 1995.3) EDSRC:ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳(ダイヤモンド社, 1997.11) EDSRC:Managing customer experience and relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers(Wiley, c2022): t.p. (Don Peppers) p. xix (B.S., astronautical engineering, US Air Force Academy; master's in public affairs, Princeton University's School of Public and International Affairs) jacket (Co-founder, CX Speakers) His LinkedIn, viewed July 4, 2022: (Don Peppers; Customer experience expert, keynote speaker, business author, Founder of Peppers & Rogers Group; Co-Founder, CX Speakers LLC, 2016- ; Adjunct Prof., Menlo College, 2020- ; Founding Partner, Peppers & Rogers Group, 1993-2016; President, Chiat/Day--Perkins/Butler, 1990-92) |
生没年等 | 1950 |
から見よ参照 | ペパーズ, D.<ペパーズ, D.> ペパーズ, ドン<ペパーズ, ドン> Peppers, Don, 1950- |
コード類 | 典拠ID=AU00085151 NCID=DA08518942 |
1 | Multichannel marketing : metrics and methods for on and offline success / Akin Arikan : pbk. - Indianapolis, Ind. : Wiley Pub. , c2008 |
2 | Managing customer relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers : cloth. - Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2004 |
3 | ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1997.11 |
4 | ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャーズ著 ; ベルシステム24訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3 |