Rogers, Martha
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | Peppers, D. The 1 to 1 future, c1993: t.p. (Martha Rogers, Ph.D.) colophon (assoc. prof. of marketing at Bowling Green State U.) Managing customer relationships, c2004: CIP t.p. (Martha Rogers) Digital dissertations, 2003-09-17: (Martha Rogers; Ph.D., 1983, U. of Tennessee; title: Effects of positive versus negative news on newspaper advertising response) U.S. copyright file, Oct. 4, 2010 (Rogers, Martha, 1952- ) SRC:The one to one future : building relationships one customer at a time / Don Peppers and Martha Rogers(Currency Doubleday, 1993) EDSRC:ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャース著 ; ベルシステム24訳(ダイヤモンド社, 1995.3) EDSRC:ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳(ダイヤモンド社, 1997.11) EDSRC:Managing customer experience and relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers(Wiley, c2022): t.p. (Martha Rogers) p. xx (Founder, Trustability Metrix; Ph.D., Univ. of Tennessee) jacket (author, speaker, and consultant; Co-founder, CX Speakers) |
生没年等 | 1952 |
から見よ参照 | ロジャース, M.<ロジャース, M.> ロジャーズ, マーサ<ロジャーズ, マーサ> Rogers, Martha, 1952- |
コード類 | 典拠ID=AU00085152 NCID=DA08518953 |
1 | Multichannel marketing : metrics and methods for on and offline success / Akin Arikan : pbk. - Indianapolis, Ind. : Wiley Pub. , c2008 |
2 | Managing customer relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers : cloth. - Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2004 |
3 | ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1997.11 |
4 | ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャーズ著 ; ベルシステム24訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3 |