Rogers, Martha

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著者の属性 個人
一般注記 Peppers, D. The 1 to 1 future, c1993: t.p. (Martha Rogers, Ph.D.) colophon (assoc. prof. of marketing at Bowling Green State U.)
Managing customer relationships, c2004: CIP t.p. (Martha Rogers)
Digital dissertations, 2003-09-17: (Martha Rogers; Ph.D., 1983, U. of Tennessee; title: Effects of positive versus negative news on newspaper advertising response)
U.S. copyright file, Oct. 4, 2010 (Rogers, Martha, 1952- )
SRC:The one to one future : building relationships one customer at a time / Don Peppers and Martha Rogers(Currency Doubleday, 1993)
EDSRC:ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャース著 ; ベルシステム24訳(ダイヤモンド社, 1995.3)
EDSRC:ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳(ダイヤモンド社, 1997.11)
EDSRC:Managing customer experience and relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers(Wiley, c2022): t.p. (Martha Rogers) p. xx (Founder, Trustability Metrix; Ph.D., Univ. of Tennessee) jacket (author, speaker, and consultant; Co-founder, CX Speakers)
生没年等 1952
から見よ参照 ロジャース, M.<ロジャース, M.>
ロジャーズ, マーサ<ロジャーズ, マーサ>
Rogers, Martha, 1952-
コード類 典拠ID=AU00085152  NCID=DA08518953
1 Multichannel marketing : metrics and methods for on and offline success / Akin Arikan : pbk. - Indianapolis, Ind. : Wiley Pub. , c2008
2 Managing customer relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers : cloth. - Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2004
3 ワン・トゥ・ワン企業戦略 : 顧客主導型ビジネスの実践法 / ドン・ペパーズ, マーサ・ロジャーズ著 ; 倉持真理, 富士通iMiネット訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1997.11
4 ONE to ONEマーケティング : 顧客リレーションシップ戦略 / D.ペパーズ, M.ロジャーズ著 ; ベルシステム24訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3