Scott, David Meerman
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly / David Meerman Scott (Wiley, c2010): about the author Graduate of Kenyon College, seininar leader of NewsEdge Corp. |
コード類 | 典拠ID=AU20032676 NCID=DA16930941 |
1 | 月をマーケティングする : アポロ計画と史上最大の広報作戦 / デイヴィッド・ミーアマン・スコット, リチャード・ジュレック著 ; 関根光宏, 波多野理彩子訳 [東京] : 日経BP社. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2014.10 |
2 | リアルタイム・マーケティング : 生き残る企業の即断・即決戦略 / デイヴィッド・ミーアマン・スコット著 ; 有賀裕子訳 東京 : 日経BP社. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2012.5 |