Hall, Taddy
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | Christensen, Clayton M. Competing against luck, 2016: title page (Taddy Hall) cover flap (principal with the Cambridge Group and a leader of Nielsen's Breakthrough Innovation Project) Cambridge Group website, viewed Oct. 11, 2016: (Jobs Theory pioneer and leading practitioner; authority in the fields of Marketing, Innovation, Branding and Competitive Strategy; Bachelor of Arts degree from Yale Univesity; MBA from Harvard University) http://www.thecambridgegroup.com/about/leadership/taddy-hall Author's Linkedin page, viewed Oct. 11, 2016: (Innovation Adviser at The Cambridge Group, New York, New York) SRC:ジョブ理論 : イノベーションを予測可能にする消費のメカニズム / クレイトン・M・クリステンセン [ほか] 著 ; 依田光江訳(ハーパーコリンズ・ジャパン, 2017.8) |
から見よ参照 | *ホール, タディ |
コード類 | 典拠ID=AU20045847 NCID=DA18861577 |
1 | ジョブ理論 : イノベーションを予測可能にする消費のメカニズム / クレイトン・M・クリステンセン [ほか] 著 ; 依田光江訳 東京 : ハーパーコリンズ・ジャパン , 2017.8 |