The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making / Thomas T. Nagle, Reed K. Holden
(The Prentice-Hall international series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 398 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||06106||271921 | 0002719215 |
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013026248X | 2002 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes bibliographies and index |
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著者標目 | *Nagle, Thomas T., 1951- Holden, Reed K. |
件 名 | LCSH:Price policy LCSH:Marketing -- Decision making 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5416.5 DC19:658.8/16 |
書誌ID | BB10203180 |
ISBN | 013026248X |
NCID | BA55030321 |