Innovation and dynamics in Japanese retailing : from techniques to formats to systems / Hendrik Meyer-Ohle
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Houndmills ; New York : Palgrave Macmillan |
出版年 | c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 275 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) | : cloth | S 1.7||06167||278734 | 0002787342 |
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2003 | 研究図書 |
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書庫(1階) | : cloth | S 1.7||06167||280098 | 0002800985 |
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2003 | 研究図書 |
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開架閲覧室(3階) | : cloth | G 1.7||06167||304870 | 0003048705 |
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2003 | 学生図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 240-257) and index |
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著者標目 | *Meyer-Ohle, Hendrik, 1965- |
件 名 | LCSH:Retail trade -- Japan
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LCSH:Retail trade -- Technological innovations -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Marketing channels -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5429.6.J3 DC21:381/.1/0952 |
書誌ID | BB10210294 |
ISBN | 1403911282 |
NCID | BA63533350 |