Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses / William F. Pinar ... [et al.]
(Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; vol. 17)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Peter Lang |
出版年 | c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 1143 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 11.1||00919||283578 | 0002835789 |
|
|
2004 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [869]-1034) and indexes |
---|---|
著者標目 | Pinar, William |
件 名 | LCSH:Education -- United States -- Curricula
全ての件名で検索
LCSH:Curriculum planning -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1570 DC20:375/.00973 |
書誌ID | BB10216113 |
ISBN | 0820426016 |
NCID | BA26560831 |