Relationship marketing : management of customer relationships / Manfred Bruhn
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Harlow, UK : Financial Times Prentice Hall |
出版年 | 2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 289 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||06282||300277 | 0003002772 |
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2003 | 研究図書 |
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別書名 | 原タイトル:Relationship marketing |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index "Translated from the German by Anil Mahyera, Munich."--T.p. verso |
著者標目 | *Bruhn, Manfred |
件 名 | LCSH:Customer relations -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC21:658.8/12 |
書誌ID | BB10231437 |
ISBN | 9780273676010 |
NCID | BA82431143 |