Tourism-marketing performance metrics and usefulness auditing of destination websites / edited by Arch G. Woodside
(Emerald books)
(Advances in culture, tourism and hospitality research ; v. 4)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Bingley : Emerald |
出版年 | 2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 163 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | [hardback] | S 6.3||00175||342841 | 0003428419 |
|
9781849509008 | 2010 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical refereces and index "First edition 2010"--T.p. verso |
---|---|
著者標目 | Woodside, Arch G. |
件 名 | LCSH:Tourism -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Tourism -- Computer network resources -- Auditing 全ての件名で検索 LCSH:Tourism -- Social aspects 全ての件名で検索 |
書誌ID | BB10277963 |
ISBN | 9781849509008 |
NCID | BB2041470X |