Motivation and market behavior / edited by Robert Ferber and Hugh G. Wales ; prepared under the sponsorship of the American Marketing Association
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Homewood, Ill. : R.D. Irwin |
出版年 | 1958 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 437 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||00922||037681 | 0030376815 |
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1958 | 研究図書 |
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一般注記 | Bibliography: p. 403-429 Includes index |
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著者標目 | Ferber, Robert, 1922- Wales, Hugh G. American Marketing Association |
書誌ID | OL00039172 |
NCID | BA05487664 |