Combined proceedings : 1971 Spring and Fall conferences / edited by Fred C. Allvine
(Series / American Marketing Association ; no. 33)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [Chicago?] : American Marketing Association |
出版年 | c1972 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 682 p. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00742||066421 | 0030664217 |
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1972 | 研究図書 |
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別書名 | 背表紙タイトル:Marketing in motion 背表紙タイトル:Relevance in marketing |
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一般注記 | Cover gives distinctive title for each conference: Marketing in motion, and Relevance in marketing Conferences held April 13-15, 1971 in San Francisco, and Aug. 30-Sept. 1, 1971 in Minneapolis Includes bibliographical references and index |
著者標目 | American Marketing Association Allvine, Fred C. |
書誌ID | OL00067134 |
NCID | BA13918943 |