Consumerism, new challenges for marketing / edited by Norman Kangun, Lee Richardson
(Proceedings series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | v, 214 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00825||074658 | 0030746582 |
|
|
1978 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Selected papers presented at AMA's conference on consumerism held in March 1976 at Louisiana State University Includes bibliographies and index |
---|---|
著者標目 | Kangun, Norman Richardson, Lee, 1940- American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Consumer protection -- United States -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Social aspects -- United States -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HC110.C63 DC:381/.3 |
書誌ID | OL00071095 |
ISBN | 0877570973 |
NCID | BA14351437 |