Multinational product management / edited by Warren J. Keegan and Charles S. Mayer
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1977 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 184 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00828||077764 | 003077764X |
|
|
1977 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Proceedings of a workshop held in Cambridge, Mass., Jan. 18-20, 1976, cosponsored by the Marketing Science Institute and the American Marketing Association Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Keegan, Warren J. Mayer, Charles S. Marketing Science Institute American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Product management -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Export marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.15 DC:658.8/4 |
書誌ID | OL00071401 |
ISBN | 0877570922 |
NCID | BA18229661 |