Business-to-business marketing and promotion : a practical guide to promoting goods and services in business markets / Martyn P Davis
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Business Books |
出版年 | [1989?] |
本文言語 | und |
大きさ | xvi, 304 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | pbk | S 1.7||04422||105280 | 0031052800 |
|
|
1989 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | *Davis, Martyn P. |
件 名 | PRECIS:Marketing by business firms LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC19:658.8 |
書誌ID | OL00104137 |
ISBN | 0091737087 |
NCID | BA10804722 |