Seeing what's next : using the theories of innovation to predict industry change / Clayton M. Christensen, Scott D. Anthony, Erik A. Roth
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxix, 312 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 2.3||00414||343154 | 0003431541 |
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9781591391852 | 2004 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index Includes glossary: p[291]-296 Size of ISBN:9781591391852: 25 cm |
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著者標目 | *Christensen, Clayton M. Anthony, Scott D Roth, Erik A |
件 名 | LCSH:Business planning LCSH:Business forecasting LCSH:Technological innovations -- Forecasting 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD30.28 DC22:658.4/0355 |
書誌ID | BB10278365 |
ISBN | 9781591391852 |
NCID | BA68734054 |