Agricultural marketing intervention in East Africa : a study in the colonial origins of marketing policies, 1900-1965 / by Masao Yoshida
(I.D.E. occasional papers series ; no. 20)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Tokyo : Institute of Developing Economies |
出版年 | 1984 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 206 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 2.2||00311||087255 | 0030872553 |
|
4258520209 | 1984 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. [184]-197 Includes index |
---|---|
著者標目 | *吉田, 昌夫(1934-) <ヨシダ, マサオ> |
件 名 | LCSH:Produce trade -- Government policy -- Africa, East -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9017.E22 DC19:380.1/41/09676 |
書誌ID | OL00087658 |
ISBN | 4258520209 |
NCID | BA01479460 |