The new markets, and other essays / [by] Peter F. Drucker
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Heinemann |
出版年 | 1971 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 226 p. ; 23 cm. |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||01545||055429 | 0030554292 |
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0434903973 | 1971 | 研究図書 |
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内容注記 | The new markets and the new entrepreneurs The unfashionable Kierkegaard The romantic generation A key to American politics: Calhoun's pluralism On the "economic basis" of American politics Martyrs unlimited Henry Ford: success and failure The baffled young men of Japan Japan tries for a second miracle What we can learn from Japanese management Keynes: economics as a magical system The myth of American uniformity |
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著者標目 | *Drucker, Peter Ferdinand, 1909- |
件 名 | LCSH:Economic history -- 1945-1971 -- Addresses, essays, lectures
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分 類 | LCC:HC59 DC:330/.08 |
書誌ID | OL00056332 |
ISBN | 0434903973 |
NCID | BA06789013 |