A Japanese advertising agency : an anthropology of media and markets / Brian Moeran
(ConsumAsiaN book series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Honolulu : University of Hawai'i Press |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 322 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
開架閲覧室(3階) |
|
G 1.7||05892||253386 | 0002533863 |
|
|
1996 | 学生図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "First published in the United Kingdom by Curzon Press"--T.p. verso Includes bibliographical references (p. 306-314) and index |
---|---|
著者標目 | *Moeran, Brian |
件 名 | LCSH:Advertising agencies -- Japan
全ての件名で検索
LCSH:Advertising -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Mass media -- Japan -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF6182.J3 DC20:659.1/0952 |
書誌ID | OL10009838 |
ISBN | 0824818725 |
NCID | BA41558937 |