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Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]

データ種別 図書
2nd ed
出版者 Singapore : Prentice Hall
出版年 1999
本文言語 英語
大きさ xvi, 904 p. : ill. (some col.) ; 24 cm

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開架閲覧室(3階)
G 1.7||05798||270699 0002706997
0130109800 1999 学生図書
開架閲覧室(3階)
G 1.7||05798||270700 0002707004
0130109800 1999 学生図書

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別書名 原タイトル:Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
一般注記 Originally published: 8th ed. Upper Saddle River, N.J. : Prenice Hall, c1994
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  Kotler, Philip, 1931-
件 名 LCSH:Marketing -- Asia -- Management  全ての件名で検索
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分 類 DC20:658.8/0095
書誌ID BB10201658
ISBN 0130109800
NCID BA43860376

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