Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 7th ed |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall |
出版年 | c1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 756 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||04297||110920 | 0031109209 |
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0135524806 | 1991 | 研究図書 |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||04297||111783 | 003111783X |
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0135524806 | 1991 | 学生図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
書誌ID | OL10002194 |
ISBN | 0135524806 |
NCID | BA12203610 |