The rise and fall of mass marketing / edited by Richard S. Tedlow and Geoffrey Jones
(Comparative and international business ; . Modern histories series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 239 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||05399||207703 | 0002077035 |
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1993 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Tedlow, Richard S. 1947- Jones, Geoffrey, 1952- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5411 DC20:658.8 |
書誌ID | OL10002271 |
ISBN | 0415075734 |
NCID | BA19702583 |