Social responsibility in marketing : a selected and annotated bibliography / compiled by Ernest B. Uhr and Lance P. Jarvis
(Bibliography series (American Marketing Association) ; No. 27)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1977 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 75 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00766||066563 | 0030665639 |
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1977 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Uhr, Ernest B. Jarvis, Lance P., 1943- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Social aspects -- Bibliography 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:Z7164.M18 LCC:HF5415.125 DC:016.6588 |
書誌ID | OL00067272 |
ISBN | 0877570930 |
NCID | BA12640626 |