The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect / Paul D. Converse
(A Century of marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Arno Press |
出版年 | 1978, [1959] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 88, 104 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00789||076874 | 0030768748 |
|
|
1978 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect |
---|---|
一般注記 | Bibliography: p. 79-88 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively |
著者標目 | *Converse, Paul Dulaney, 1889- |
件 名 | LCSH:Marketing -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1 DC:658.8 |
書誌ID | OL00069337 |
ISBN | 0405111614 |
NCID | BA03756255 |