The effect of information on consumer and market behavior / edited by Andrew A. Mitchell
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 112 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00820||070411 | 0030704111 |
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1978 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes bibliographies Proceedings of a workshop sponsored by Carnegie-Mellon University and the American Marketing Association, which was held at the university May 20-21, 1977 |
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著者標目 | Mitchell, Andrew A., 1939- Carnegie-Mellon University American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Consumers -- Congresses
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LCSH:Motivation research (Marketing) -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Consumer behavior -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC:658.8/34 |
書誌ID | OL00071091 |
ISBN | 0877571031 |
NCID | BA1301336X |