Consumer research for management decisions / Melvin Prince, with the collaboration of Irene A. Silbert
(Ronald series on marketing management)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Wiley |
出版年 | c1982 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 210 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00996||078560 | 003078560X |
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1982 | 研究図書 |
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一般注記 | "A Ronald Press publication." Bibliography: p. 202-208 Includes index |
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著者標目 | *Prince, Melvin Silbert, Irene A. |
件 名 | LCSH:Consumers -- Research
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LCSH:Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC19:658.8/34 |
書誌ID | OL00079028 |
ISBN | 0471097152 |
NCID | BA03291286 |